top of page

03

מה שחשוב בסרט איננה המציאות, אלא מה שהדמיון יכול לחולל בו."

צ'רלי צ'פלין

  • Whatsapp
  • Vimeo
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

התהליך איתנו

איך מתחילים? - שלב הפרה-פרודקשיין

לפני יצירת סרטון תדמית, חיוני לערוך תהליך חקירה על מנת להבטיח שהסרטון יגיע ביעילות לקהל היעד
.שלו וישיג את מטרותיו
:תהליך החקירה כולל את השלבים הבאים

01

:קבע את המטרה והיעדים
הצעד הראשון הוא לקבוע את מטרת הסרטון ואת היעדים שהוא שואף להשיג. זה יכול לכלול הגברת המודעות למותג, הגדלת מכירות, קידום מוצר או שירות חדש או העברת מסר ספציפי. זה יעזור להחליט על קהל היעד והטון של הסרטון.

02

:חקור את קהל היעד
השלב הבא הוא לחקור את קהל היעד כדי להבין את הדמוגרפיה, תחומי העניין וההתנהגויות שלו. זה יעזור ביצירת סרטון שמהדהד אותם ומשתף אותם ביעילות. ניתן לעשות זאת באמצעות סקרים, קבוצות מיקוד וניתוח התנהגות מקוונת.

03

:ניתוח מתחרים
חיוני לנתח את המתחרים כדי להבין כיצד הם מקדמים את המוצרים והשירותים שלהם. זה יעזור בזיהוי פערים והזדמנויות להבדיל את סרטון התדמית מהמתחרים.

04

:פתח את המסר והתסריט

לאחר השלמת המטרה, היעדים, קהל היעד וניתוח התחרות, השלב הבא הוא פיתוח המסר והתסריט. המסר צריך להיות ברור, תמציתי וממוקד ביתרונות של המוצר או השירות. התסריט צריך להיות מרתק וללכוד את תשומת הלב של הקהל בשניות הראשונות.

05

:תכנן את הוויזואליה
יש לתכנן את הוויזואליה של הסרטון כדי להשלים את המסר והתסריט. זה כולל החלטה על סגנון הסרטון, כגון אנימציה, אקשן חי או שילוב של שניהם. הוויזואליה צריכה להיות מושכת וקלV להבנה.

06

בחר את המוזיקה והקריינות הנכונות: המוזיקה והקריינות הנכונות יכולים להשפיע באופן משמעותי על האפקטיביות של סרטון התדמית. המוזיקה צריכה להתאים לטון ולמצב הרוח של הסרטון, והקריין צריך להיות ברור ומרתק.

07

:סקירה ועריכה
לאחר יצירת הסרטון, חיוני לסקור ולערוך אותו כדי להבטיח שהוא עומד ביעדים ומעביר את המסר בצורה יעילה. יש לערוך את הסרטון כדי שיהיה מושך ויזואלי מרתק.

לסיכום, תהליך החקירה הוא קריטי ביצירת סרטון תדמית מוצלח. זה עוזר בזיהוי קהל היעד, פיתוח המסר והתסריט, תכנון הוויזואליה ובחירת המוזיקה
.והקריינות הנכונות
באמצעות תהליך זה סרטון התדמית יכול להגיע ביעילות לקהל היעד שלו
.להשיג את מטרותיו ולייצר תוצאות רצויות
bottom of page