top of page

03

,עשיתי טעויות בדרמה
,חשבתי שדרמה זה כששחקנים בוכים
.אבל דרמה זה כשהקהל בוכה

פרנק קפרה

  • Whatsapp
  • Vimeo
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

התהליך איתנו

עריכת וידאו - תהליך הפוסט פרודקשיין

לאחר יום מוצלח של צילום סרטון תדמית, מתחיל שלב הפוסט-פרודקשן. כאן עורכים את חומרי הגלם, מוסיפים גרפיקה ואפקטים חזותיים, והמוצר הסופי
.מלוטש לשלמות
במאמר זה, נסקור מקרוב את תהליך הפוסט-פרודקשן
.במיוחד את העריכה של גרפיקת וידאו

 

01

:ייבוא ​​צילומים
השלב הראשון בפוסט-פרודקשן הוא לייבא את הצילומים הגולמיים לתוכנת העריכה. זה המקום שבו העורך יסקור את הצילומים ויבחר את הצילומים הטובים ביותר לשימוש בסרטון הסופי. הם גם יארגנו את הצילומים לפחים ויסמנו את נקודות הכניסה והיציאה
.עבור כל קליפ

02

:עריכה
לאחר ארגון הצילומים, העורך יתחיל בתהליך העריכה. הם ירכיבו את הקליפים לפי הסדר שהם רוצים שהם יופיעו בסרטון הסופי, ויקצצו את הקטעים כדי ליצור סיפור מגובש. העורך גם יוסיף מעברים בין קליפים כדי
.ליצור זרימה חלקה

03

:הוספת גרפיקה
לאחר השלמת העריכה הבסיסית, הגיע הזמן להוסיף גרפיקת וידאו. זה כולל שכבות טקסט, שליש תחתון ואלמנטים חזותיים אחרים שעוזרים לספר את הסיפור. העורך ישתמש בתוכנה מיוחדת כדי ליצור ולהוסיף
.את הגרפיקה הזו לצילומים

04

:צבע
דירוג צבע הוא תהליך התאמת הצבעים בצילומים ליצירת מראה עקבי ומגובש. זה כולל התאמת הבהירות, הניגודיות, הרוויה והגוון של הצילומים כדי לגרום להם להיראות במיטבו. העורך גם יחיל מסננים על הצילומים כדי ליצור מראה או מצב רוח
.ספציפיים

05

:סאונד
עיצוב סאונד הוא חלק חשוב מתהליך הפוסט-פרודקשן. העורך יוסיף מוסיקת רקע, אפקטים קוליים וקריינות לצילומים כדי ליצור חווית אודיו סוחפת. הם גם יתאימו את רמות השמע כדי להבטיח שהכל יישמע
.מאוזן

פוסט-פרודקשיין הוא חלק קריטי בתהליך הפקת הווידאו
זה המקום שבו הצילומים הגולמיים הופכים לסרטון מלוטש ומקצועי
.שיכול לעזור לקדם מוצר או שירות
על ידי ביצוע תהליך מתוכנן היטב ותשומת לב לפרטים
.העורך יכול ליצור מוצר סופי שבטוח ירשים
bottom of page